سلام به وبلاگ من خوش اومدید

سلام به وبلاگ من خوش اومدید

 سلام به وبلاگم خوش اومدید

امیدوارم ساعات خوشی را در وبلاگم داشته باشید

فقط یه چیزی جون عزیزترین کست جون مامانت جون بابات نظر یادت نره مدیونی مطلبُ بخونی کٍیف کنی ولی نظرندی

 

===========================

=======================

===================

===============

============

=========

======

====

==

=

من دخترم!آنقدر زیبا که از دیدنم خسته نمی شوی

من دخترم!آنقــدر مهربان که ندیده ای

من دخترم!با چشمانـی زیبآ و براق

من دخترم!اشک هایی دارم به اندازه ی دریا و حرف هایی دارم گاهی بزرگتر از آسمان

من دخترم!به شکل ماه و گاهی زیباتر

من دخترم!با قدی دخترانه

من دخترم!مخلوقی عزیز در نگاه پیامبر (ص)

من دخترم!همانی که تو بهـش میگن ضعیفه!!!!

من دخترم!همانی که از ترس پسرهایی مثل تو باید مسیر مدرسه تا خانه را بدود

من دخترم !گاهی وقت ها شماره هایی از تو گاهی چشمک هایی از تو آرامشم را گرفت

من دخترم!  فقط به جُرم دخــتر بودن!مرد ایرانی گوش کن!زَن ظریفهـ نه ضَعیف...
ضَعیف مَردیه که نمی تونه یک سآعت،چِشم و دِلِشو نگه دآره!

من  با تو هستم... نِگآه به بَدَن ظریف و زنآنه اَم نکن ،اِرآده کُنم می توآنم

هویت مردآنه اَت رآ به آتش بکشم

 



نظرات شما عزیزان:

lمحدثه
ساعت12:34---21 مرداد 1393
aliiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii bud azizam hal kardam bahat
bemovafaghiiiiiiiiiiii


احسان
ساعت19:32---5 مرداد 1393
وب خوشکلی داری عزیزم تبریک


مرگ اول
ساعت17:33---21 تير 1393
عالیه

گیس
ساعت16:36---14 تير 1393
نظر

FATI7
ساعت16:19---14 تير 1393


پرهام
ساعت15:54---28 خرداد 1393
سلام
لایک دمت گرم
وبت خیلی قشنگه خداییش واقعا خوشم اومد
ب منم سر بزنیااااا نظر ندادی خفت میکنم
ها راسی خوشحال میشم باهم تبادل لینک کنیم
ایول حرف ندااااری


الناز
ساعت15:57---24 خرداد 1393
وب قشنگی داری عزیزم


radmehr
ساعت19:09---16 خرداد 1393
صدا كن مرا كه صدايت زيباترين نواي عالم است
صدا كن مرا كه صدايت قلب شكسته ام را تسكين ميدهد
صدا كن مرا تا بدانم كه هنوز از ياد نبرده اي مرا
نشسته ام تا شايد صدايم كني
صدايم كني ومحبت بي دريقت را نثارم كني


zahra
ساعت16:59---16 خرداد 1393
سلام عزيزم وب خوبي داري موفق باشي ديدي اومدم

ARMIN AJ
ساعت20:30---15 خرداد 1393
سلام دوست عزیز وبلاگت خعلی خوبه زیاد وخت ندارم همه چیزاشو ببینم ولی حتما باز سر میزنم
به منم ی سر بزن همیشه آپم
ی پیشنهاد هم داشتم میخواستم ببینم موافق تبادل لینک یا تبادل بنر هستی؟؟؟ بیا وبم خبر بده اینطوری بازدید هر دوتامون زیاد میشه


ღⓚⓛⓜⓘⓐღ
ساعت20:11---15 خرداد 1393
سلام وبت عالیه به منم سربزن

سید مهدی رضوی
ساعت19:48---15 خرداد 1393
سلام و خسته نباشید خانم ترسا
یعنی مردها اینطور که گفتید هستند شاید شما مردها رو خوب نشناختید ولی خوب بود لبخندی هم زدیم موفق باشید یا حق


محدثه دادی
ساعت19:28---15 خرداد 1393
سلام دوست عزیز
وبلاگ بسیار زیبایی دارید.
یک پیشنهاد ویژه براتون دارم
با استفاده از وبلاگتون در آمد کسب کنید
به لینک زیر بروید:
http://irpopup.ir/index.php?page=register&refer=9359
با نام نویسی در سایت ایران پاپ آپ و قرار دادن کد های تبلیغاتی آن در وبلاگتان با هر بازدید کسب در آمد کنید.
بنده برای وبلاگ خودم هم استفاده کردم می تونین با دیدن وبلاگم ببنید.
توجه: قسمت معرف را saranaeem ویرایش نکنید.
باتشکر از شما


arash
ساعت15:11---5 خرداد 1393
سلام عزیزم وبت محشره

اسما
ساعت20:53---4 خرداد 1393
سلام گلم وبت خیلی خوشمل بووووود بمنم سریزن گلم خوشحال میشم

sadena
ساعت20:20---4 خرداد 1393
به وب منم سری بزن وبت خیلی ناز

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ شنبه 3 خرداد 1398برچسب:, ] [ 17:32 ] [ teresa zamani ]
[ ]